دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1403 - 00:01

هفته اول لیگ برتر| استقلال به دنبال شروع پرقدرت در قزوین در غیاب چند ستاره

هفته اول لیگ برتر| استقلال به دنبال شروع پرقدرت در قزوین در غیاب چند ستاره
استقلال در شرایطی با شمس آذر دیدار می‌کند که نکونام چند غایب برابر حریف قزوینی دارد.
کد خبر : 927881

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های شمس آذر قزوین و استقلال در روز پایانی از هفته نخست لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه مجهز به سیستم VAR سردار آزادگان به مصاف هم می‌روند.

استقلال که فصل قبل نایب قهرمان شد در این فصل با وجود هلدینگ خلیج فارس مالک خود در فصل نقل و انتقالات خریدهای زیادی داشته و تیمی متفاوت با فصل قبل را در این فصل شاهد خواهیم بود. رضاییان، فلاح، اندونگ، کاکوتا، زیلیکیچ، زکی‌پور، کوشکی، اسلامی و ... به این تیم پیوسته‌اند و حامدی‌فر، صادقی، سلمانی، فخرالدینی، حردانی، تورانیان، بابایی، میرزایی و زواری جدا شده‌اند.

جواد نکونام که از شکل بازی تیمش در فصل قبل انتقادات زیادی می‌شد در فاز تهاجمی خرید‌های زیادی داشته و به نظر می‌رسد استقلال را تیمی تهاجمی خواهیم دید.  نکونام در بازی فردا مهرداد محمدی را که ۶ جلسه محروم شده، از هفته هفتم به بعد در اختیار دارد و قرارداد گوستاوو بلانکو هنوز ثبت نشده و تا اطلاع ثانوی غایب است. نکونام در مصاحبه قبل از بازی گفت که کاکوتا و اندونگ را هم در لیست غایبین دارد. سید ابوالفضل جلالی هم مصدوم است و هنوز به شرایط بازی نرسیده است. با این وجود رامین رضاییان چهره جذاب استقلال در بازی امروز خواهد بود که رسما با پیراهن آبی به میدان می رود.

در سمت مقابل شمس آذر که تغییر و تحولات نسبتاً زیادی داشته و می‌رفت تا سرمربی جدیدی را روی نیمکت ببیند، در خانه به دنبال کسب نتیجه است. سعید دقیقی به دلیل مشکلاتی که باشگاه در بخش بودجه داشت، سرمربی ملوان شد و مدتی با این تیم تمرین کرد تا مازیار زارع جانشین وی شود، اما در اتفاقی عجیب، دقیقی به دلیل مشکلات پرداختی مطالبات از سرمربیگری ملوان استعفا کرد و زارع هم به دلیل مشابه از شمس اذر جدا شد، تا این دو مربی معاوضه شوند و دقیقی سرمربی شمس آذر شود و زارع هم هدایت ملوان را بر عهده بگیرد. سرآبادانی، گودرزی، بازگیر، سعیدی‌فر، امامعلی، جعفرپور، طرهانی، پاپی، احمدی و محمدرضا رضایی از شمس آذر جدا شدند و روزی طلب، میلاد فخرالدینی، وزیری پناه و محمدامین رضایی به نماینده قزوین پیوستند.  

دو تیم تا به حال ۲ بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم آبی‌پوشان یک پیروزی بوده و یک دیدار هم با تساوی خاتمه پیدا کرده است.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته